maandag 26 juni 2017

Studio Lux

Studio Lux is een gezellige kleinschalig praktijk in Den Haag in het prachtige Nassau Kwartier.
Ik ben Edda Baert, oprichter van Studio Lux. Ik ben Reiki Master en heb verschillende Reiki lijnen bestudeerd.
Bij Studio Lux geef ik Reikibehandelingen en -cursussen, Aromatherapie- en Combinatie behandelingen. Ook kunt U bij mij terecht voor een aantal creatieve- spirituele workshops.
Als dōTERRA Wellnesss Advocate kan ik U voorzien van weldadige oliën via mijn eigen webshop voor of in de praktijk.
Wilt U Reiki leren, of Uw Reiki kennis opfrissen of verdiepen dan is er de keuze uit tal van mogelijkheden: Reiki I, Reiki II, Reiki IIIa, Reiki IIIb, Reiki opfrisser, Studie Dagen, en oefen
avonden. Privé lessen zijn mogelijk.
Alle cursussen en workshops kunnen ook in het Engels gegeven worden. Maak een afspraak via mijn kontaktformulier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Corona Protocol

Vanaf 1 juni is Studio Lux weer open voor behandelingen, aroma-consulten, Reiki-cursussen en workshops. Ik hante er het volgende Corona-...