dinsdag 2 juni 2020

Corona Protocol

Vanaf 1 juni is Studio Lux weer open voor behandelingen, aroma-consulten, Reiki-cursussen en workshops.



Ik hanteer het volgende Corona-Protocol:

* Ik geef maximaal 1 behandeling/consult per dag
* Als het weer het toelaat behandel ik in de open lucht of bij openslaande deuren
* Tijdens een voorgesprek houd ik 1.5 m afstand
* Ik reinig mijn materiaal voor en na elk consult hygiënisch zowel als energetisch
* Ik was mijn handen voor en na elk  consult
* Ik geef tijdelijk geen aroma-touch rug massages
* Het maximaal aantal deelnemers aan workshops en cursussen wordt tijdelijk gehalveerd.
* Van te voren vraag ik de cliënt over eigen gezondheid en de gezondheid van huisgenoten
* Ik vraag de cliënt een grote handdoek mee te nemen
* Van te voren bespreek ik de opties voor tijdens de behandeling met de cliënt
* Ik noteer de n.a.w.-gegevens van de cliënt. Deze dient  daar een toestemmingsformulier voor te tekenen
* Betaling aan het begin van het consult gepast en contant via een “zipperbag” of met een “tikkie” via Whatsapp.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Corona Protocol

Vanaf 1 juni is Studio Lux weer open voor behandelingen, aroma-consulten, Reiki-cursussen en workshops. Ik hante er het volgende Corona-...