maandag 7 mei 2018

Meesterschap

Je bent al geruime tijd bezig met Reiki. Reiki is helemaal ingepast in je dagelijkse leven. Je geeft regelmatig behandelingen aan jezelf en anderen. De symbolen die je bij Reiki II hebt geleerd zijn vertrouwd. Je leest Reiki boeken voor je plezier. Je hebt misschien al een aantal Verdiepings dagen gevolgd. 

Je voelt dat je aan een nieuwe stap toe bent. Misschien is het tijd voor......


Reiki IIIa

Bij Reiki IIIa, wordt je ingewijd in de "master energie". Je leert hoe je met het master symbool de energie toe kunt passen. Je leert een nieuwe manier om met het master symbool Reiki te sturen door ruimte en tijd. Je leert hoe je eenvoudig je mede-Reikistudenten een Reiju kunt geven(systeem Threshold Reiki). Je leert Chakra's in balans te brengen en je krijgt een aantal Japanse technieken aangereikt.
Aan het eind van de dag krijg je een Reiki IIIa (shinpiden) certificaat en mag je je Master-Practitioner noemen. Cursus Reiki IIIa inclusief uniek studie materiaal en een lichte Reiki-Lunch € 350,--

De Reiki IIIa cursus kan ook Privé gegeven worden. De kosten zijn gelijk.
 
Vraag via het kontaktformulier naar beschikbare cursus data

Voor mijzelf lag de grootste pauze tussen 2 Reiki graden tussen  Reiki IIIa en Reiki IIIb, de stap van Reiki Master Praktitioner naar Reiki Master Teacher. Na het behalen van Reiki IIIa - ook wel Shinpiden genoemd - voelde ik dat ik nog niet toe was aan het trainen van anderen.
Nadat ik een aantal jaren creatieve workshops had gegeven was ik voor mijn gevoel toe aan de volgende stap. Ik vond "Atlas Reiki" waar Nicola Rian Romme mij meenam op een meerjarige spirituele reis waar ik veel leerde over Reiki, maar waar mijn persoonlijke ontwikkeling haast een nog belangrijker plaats in nam. Hier is de evenwichtige basis gelegd van waaruit ik nu anderen kan begeleiden op hun "Reiki Pad".
Mijn advies aan vrouwen die de stap van Reiki IIIa naar het volledig masterschap wil zetten is dan ook om het zelfde pad te gaan. Investeer die tijd in jezelf. Je zult er geen spijt van krijgen.
Is dit niet jouw weg dan .......

Reiki IIIb

Je kunt bij mij ook Reiki IIIb volgen. Dit is geen cursus van een dag of een weekend. Dit is een stappenplan dat wij samen moeten opstellen, de prijs is afhankelijk van hoe we het invullen
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Corona Protocol

Vanaf 1 juni is Studio Lux weer open voor behandelingen, aroma-consulten, Reiki-cursussen en workshops. Ik hante er het volgende Corona-...